Bangkok dag 3

18 september 2017 - Bangkok, Thailand

Zo een nieuw blogje vanuit de nachttrein naar Chang Mai. De dag begon vroeg namelijk 07.00 want we gingen een fietstocht maken door Bangkok van 3u. Wat een aanrader is! Zo zie je nog veel meer van Bangkok dan alleen de grote touristische trekpleisters. We zijn naar verschillende tempels geweest, bloemenmarkt, door chinatown gefietst en naar buitenwijken. Waar we ons steeds over verbazen is de armoede die veel mensen hebben, maar in hun krot wel een tv hebben staan en vaak zelf ook een smartphone hebben. Nadat we de fietstocht hadden gemaakt zijn we naar MKB shoppingmal geweest. Mega veel kleine winkels wat ook 1 groot doolhof is. Toen we hier uitgekeken waren hebben we de tuctuc gepakt richting ons hotel. De tuctuc staan slecht bekend in veel reisverhalen. Maar als je goed onderhandeld en duidelijk verteld dat je niet naar shops wilt gaan maar direct dan doen ze dit gewoon. Al rijden ze wel als gekken maar ach dat doet iedereen hier! Toen we terug waren in ons hotel hebben we voor het eerst eens een aantal uurtjes gerelaxed bij het zwembad waarna we naar het treinstation zijn gereisd om de trein naar Chang Mai te pakken. Wat we in de vorige blog al aangaven vonden we het fijn om door te reizen. We zijn de drukte en de stank een beetje zat. Heel benieuwd wat het Noorden ons gaat brengen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke bleijenberg:
    18 september 2017
    Hoop dat jullie lekker hebben geslapen?