Koh Samui #3

23 september 2017 - Koh Samui, Thailand

Vandaag stond iets moois op het programma iets waar op we ons erg verheugd hadden An Thong National Marine Park. Om 8u werden we opgehaald om met een giga speedboat naar het national park te gaan! Nadat we 100 meter aan het varen waren hadden we al in de gaten dat dit afzien wordt. De zee was erg wild en dat hebben we gemerkt ook tandjes wat een klappen maakte die boot. Des die al lekker bruin is veranderde binnen 10 minuten in eem witte zombie. Ik heb zelf geen last van zeeziekte maar ook ik had het erg zwaar en dacht dat kotsen niet tegen te houden was. Maar goed na 1u varen ja echt 1u varen in moet je voorstellen een achtbaan die je echt alle kanten op schud en soms een mega klap geeft kwamen we aan bij de 1e stop. Hier hadden we een uur de tijd om te snorkelen wat wel leuk was diverse vissen gezien alleen het water was niet helder omdat de zee dus wild was. Nadat we weer een beetje bijgekomen waren zijn we verder gevaren voor een 2e stop. Hier konden we via een steile trap een lagoon bewonderen. Nadat we deze stop gehad hadden kregen we een thaise lunch voorgeschoteld je raadt het al witte rijst en kip. Prima eten hoor!! Na deze stop zijn we gaan kayaken wat mij tegen viel een beetje langs een klif en weer terug. Maar daarna zouden we gaan naar het hoogtepunt viewpoint over het National Park. Met een wandeling van 30 min omhoog en naar beneden was dit een hele opgave maar we hebben het gered en wat was het mooi zag. Op de terug weg zagen we nog een aap die lekker in een boom voor ons zat te relaxen. Waarna de trip eindigde hop door naar het volgende hotel wat bijna naast ons vorige hotel zat en zo slapen aangezien we morgen weer om 06u worden opgehaald om naar het volgende eiland te gaan Koh Tao.

1. Anneke bleijenberg:
    23 september 2017
    jeetje zeg wat doen jullie ontzettend leuke dingen. erg actief hoor en leuk om de verhalen te lezen. het komt bij mij over als een droomreis. wat zijn jullie een bofkont zeg. slaap ze voor straks xxx ma
  2. Pap en Mam:
    23 september 2017
    Wat een ervaring weer zeg.En prachtig daar .Wat een uitzicht en een klim zeg maar geweldig om te zien.Leuk Des op die schommel .Ben al benieuwd naar jullie dag morgen .Geniet ervan liefs Pap Ma Dion