Koh Tao #3

26 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Na lekker uitgeslapen te hebben zijn we met 4 rugzakken op de scooter gestapt om richting ons nieuwe hotel te gaan. Vandaag stond op de planning om het eiland beter te verkennen. Zo zijn we eerst met een scooter naar een mooi strand geweest. Des heeft flinke uitslag gekregen en wilde liever niet in het water. Zo ben ik alleen gaan snorkelen wat mooi was veel vissen en vooral veel bij elkaar. Toen ik rustig naar het strand wilde gaan zag ik weer wat groots in de verte. Na goed kijken zag ik dat het een haai was van ong 1 meter. Ik maakte een foto en daarbij hoor je een piepje toen de haai mij ook zag was die soort van nieuwsgierig en kwam die recht op me af. Toen ging mn hart even flink tekeer kan ik je vertellen haha. Nu heb ik me ooit laten vertellen niet gaan spartelen en handen tegen je lichaam aan en rustig bewegen. De haai boog uiteindelijk af maar ik durfde geen foto meer te maken. Haha. Maar gelukkig staat de haai op camera. In de middag zijn we wat viewpoints gaan bezoeken. 1 daarvan was een flinke klim met een touw waar je jezelf omhoog moest heisen. Maar we zijn er gekomen en het was onwijs mooi. (Zie foto's) Via websites hebben wij een geweldig italiaans restaurant met italiaanse eigenaren gevonden waar we echt fantastisch hebben gegeten. Alles werd vers gemaakt. Daarna hebben we de scooter weer terug gebracht want morgen gaan we de hele dag op snorkeltour en donderdag staat de reis richting Khao Sok op de planning.