Koh Tao #4

27 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Na een lange dag met vollop zon schrijven we deze blog vanuit een restaurant waar des nu gefrituurd fruit als toetje neemt. Maar goed vandaag stond de snorkeltrip op de planning. De snorkeltrip bracht ons op 5 snorkelplekken rondom Koh Tao. 1e stop Shark Baay daar was kans om volwassen haaien te zien. Des sloeg hier een ronde over, Youri heeft gezocht maar niks gevonden misschien ook maar goed. Na op een aantal plekken gesnorkeld hebben gingen we naar Koh Nangyuan een prive eiland. Vanaf het viewpoint onwijs mooi uitzicht op beide eilanden. Ook zal dat een mooie snorkelplek moeten zijn alleen wij schrokken enorm. Al het koraal maar echt alles is daar gewoon dood. Er zitten nog vissen maar niet veel. Als ik Google moet geloven was dit jaren geleden wel anders. Sneu om te zien wat we als mensheid de natuur vaak aanrichten. Toen we terug bij het hotel kwamen hebben we alles geregeld voor de tocht morgen naar de Jungle. Nu nog hopen op een beetje weer want de voorspellingen zijn weer niet top. Wij gaan zo het mandje weer in aangezien de boot al gaat om 06.00.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade