Koh phi phi #2

4 oktober 2017 - Koh Phi Phi, Thailand

Vandaag was het een mooie dag om te kajakken vonden wij! Het was een prachtige dag en zijn allebei goed verkleurd. Toen we in de kajak stapte besloten we eerst naar nuibeach te varen. Dit was ongeveer een uurtje kajakken wat al best pittig was. Toen we aankwamen was het echt prachtig! Een onbewoond eiland waar echt niets of niemand was. Wij begrepen dit niet omdat het er echt prachtig was! Helaas moesten we eerst door een hele sloot plastic. Wat gooien mensen toch een afval in de zee. De helft van het eiland was helemaal bezaaid met plastic zelfs een motorhelm lag er aangespoeld. Heel erg naar om te zien! Maar gelukkig was er nog genoeg moois om van te genieten. Dat hebben we dan ook gedaan. We hebben heerlijk een paar uur op dit strand doorgebracht. Daarna zijn we doorgevaren naar Lana beach. Dit was groot strand met wat huisjes die verlaten zijn. Dit was helaas niet zo mooi als ons onbewoonde eiland maar wel mooi om even een duik te nemen en te snorkelen. ๐Ÿ  Daarna hebben we nog even een kleine stop gemaakt een op klein mini eilandje wat ook prachtig was. We merkte al dat er wind op kwam zetten en zagen dat het tijd was om te gaan. De golven werden hoger en dat hebben we gemerkt. Het was echt even vechten tegen de zee met de hoge golven maar het is ons gelukt. Tijd voor onze laatste stop monkey eiland ๐Ÿ’. De naam zegt het al een eiland met apen. Je kon er niet te dichtbij komen want ze waren heel erg brutaal en diverse mensen zijn al gebeten. Na de hele middag met de kajak zijn we weer aan land gegaan. Sโ€™avonds even lekker pizza gegeten en nog even een cocktail gedronken. Morgen gaan we met een privรฉ bootje ( met chauffeur dus niet alleen โ˜บ) de laatste mooie plekken van dit prachtige eiland verkennen!