Koh phi phi #1

3 oktober 2017 - Koh Phi Phi, Thailand

Na lekker uitgeslappen te hebben en een goed ontbijtje genuttigd te hebben zijn we naar Koh phi phi vertrokken. Koh phi phi staat mede bekend om z'n feesten en dat zagen we op de boot veel jongeren die gelijk een biertje open trokken. Maar koh phi phi heeft veel meer dan dat en dat zullen we jullie de komende dagen laten zien. Toen we rond 15.30 bij het hotel aan kwamen wilde we vandaag nog het viewpoint over koh phi phi bezoeken. Na een flinke klim kwamen we aan waar we niet als enige waren. Er zijn op dit eiland veel russen. Wat ons opvalt is dat de russische vrouw graag poseert voor foto's. We hebben meerdere stellen gezien die zo'n 30minuten in allerlei poses gaan staan echt bizar maar voor ons vermakelijk. Des heeft er trouwens een filmpje van. Na de zonsondergang bij het viewpoint zijn we lekker gaan eten(mexicaans) wat echt heerlijk was.  Daarna wilde we graag naar een strandfeest waar een vuur show en allerlei andere dingen gaande zijn om te feesten. Wij hebben er nu even genoeg van en gaan het mandje in en morgen eens kijken wat we gaan doen