Krabi #2

2 oktober 2017 - Krabi, Thailand

Vandaag zijn we een tocht gaan maken langs verschillende eilanden. Na ons ontbijtje werden we opgehaald met een busje. Hahah nou het was een hele ervaring deze dag. De hele bus zat vol met Chinezen, Koreanen, en indieers. Wij waren series de enige Europeanen ( Blanken) in de bus. We reden naar de haven en daar zouden we opgesplitst worden in groepen. Hahah en je raad het al weer in welke groep wij kwamen de groep met spleetogen. Deze bami makers kunnen dus ook niet zwemmen waardoor ze de hele dag een oranje reddingsvest dragen dus opvallen doen ze zeker.  We ging met 37 mensen op 1 speedboot helaas waarbij wij de enige Europeanen waren haha. Het was heel erg druk gelukkig zaten wij voorop en hadden we er tijdens de reis geen last van en konden we genieten van dat prachtige uitzicht en alles om ons heen! Uiteindelijk zijn we bij 3 mooie strandjes gestopt. Helaas liepen er wel 350 Chinezen en Koreanen om ons heen hahah ook van andere boten. We hebben er maar om gelachen haha maar het was wel jammer dat het zo druk was dit verpest ook het uitzicht etc. Als we aankwamen op een strandje was het snel een plekje zoeken waar we lekker een beetje afgelegen konden zitten. De laatste stop was op Hong-island 🏖 dit was een national park waar de tsunami is geweest. Ze hebben op het eiland nu een vlucht route gemaakt en die hebben we gelopen. Dit was indrukwekkend om te zien en ook wel gek dat het op die plek helemaal heeft onder heeft gestaan. Daarna nog even op het stand gelegen en toen begon het heel erg te regenen. Met z’n alle (37) man snel naar de boot. In de boot ging het alleen maar harder regenen hahah. Iedereen zijknat wat wel geweldig was trouwens.😂 Gelukkig is het hier niet zo koud. Afgezet bij ons hotel en even lekker gaan douchen. Des heeft al een aantal dagen last van haar nek dus het leek ons goed om een thaise massage te nemen. Aangezien je hier dood gegooid mee wordt kan je dit overal laten doen. Zo gezegd zo gedaan beide een full body oil massage 1uur lang voor schrik niet €7.50 en het was echt goed stevige massage helemaal niet pijnlijk en ook geen manipulatie. Nu zitten we lekker een cocktail en biertje te drinken en wat te plannen voor koh phi phi. Hier gaan we morgen naar toe en dit moet de kers op de taart worden van onze vakantie dus we zijn heel benieuwd.

1. Pap en Mam:
    2 oktober 2017
    Wat een verhaal jongens .weer heel veel mee gemaakt.Met al die spleetogen .Nou ff relaxen en oo naar morgen Goeie reis weer en nog ff genieten xxxxpapmam dion