koh phi phi #3

5 oktober 2017 - Koh Phi Phi, Thailand

Vandaag hebben we een super leuke dag gehad. We zijn de ochtend weer begonnen met een heerlijk ontbijtje hier! Dat kunnen ze hier wel. Lekker met veel vers fruit! Daarna onze spullen gepakt en optijd zijn we naar de haven gegaan. Daar hebben we een privé boot gehuurd voor de hele dag met schipper die ons overal heen bracht waar we wilde. Het was echt een prachtige ervaring! Eerst zijn we naar bamboo eiland gegaan. Dit was heel erg mooi (zie foto’s 😍) het was in het begin heel erg druk maar gelukkig gingen die na 20 minuten weer weg en hadden we weer een paradijsje met weinig mensen! We gingen verder varen tussendoor hebben we nog gesnorkeld. De schipper ging cake in het water gooien en daar kwamen honderden vissen op af! Ze kwamen soms zelfs op Youri af ( die lag in het water tijdens het voeren) de vissen waren wel erg nieuwsgierig🐠.  Daarna zijn we door gegaan naar  Viking cave. Dat is een grot aan de rand van de zee in een berg. Dit was ook heel erg mooi! Toen zijn we door gegaan naar de
Lagoon. Hier was het water (eigenlijk net als op veel plaatsen in de zee) heel erg mooi blauw! Je kon er helemaal doorheen kijken het was prachtig! Daarna zijn we doorgegaan naar Maya Bay hier is ook de film met leonardo DiCaprio opgenomen (The Beach heet de film.) Daarna was het weer tijd om
Terug te gaan. S’avonds weer lekker gaan eten. Helaas geen drankje erna want het is hier nu een feestdag. Heel veel is gesloten en geen leuke shows vanavond om naar toe te gaan. Dit is opzich niet zo erg want morgen hebben wij weer een reis voor de boeg. Boot en vliegen! Dus tassen pakken en lekker slapen. P