Laatste dag!

6 oktober 2017 - Bangkok, Thailand

Vandaag nog laatste keer genoten van het heerlijke ontbijt op Koh phi phi. Daarna was het tijd om de boot te pakken naar Krabi. Daar gingen we met een busje naar het vliegveld. Daar moesten we helaas nog 2 uur wachten. Gelukkig was het maar een uurtje vliegen en waren we snel in Bangkok. Daar gingen we met de taxi naar ons laatste hotel van deze prachtige vakantie! Vanavond zijn we naar een gezellige avond markt gegaan. Daar hebben we voor het laats nog 1x Thais gegeven (voor wel €0,77 🤣) maar heerlijk! Nog even lekker een drankje gedronken en proosten op deze prachtige ervaring. Wat hebben we het mooi gehad en wat mooi dat we dit mogen doen! We zijn allebei wel klein beetje moe omdat we geen moment hebben stil gezeten maar het was het dubbel en dwars waard! We hebben echt genoten samen 😍❤!

🛬 Nog even de moeders hun gemoedsrust morgen vliegen we 12:00 thaise tijd en komen we 19:00 Nederlandse tijd aan💋

1. Pap en Mam:
    6 oktober 2017
    Prachtig kinders .Aan al het mooie komt een eind .Maar jullie hebben een mooie bijzondere vakantie gehad.Trust voor straks en morgen een goede reis terug.xxpapmam dion
  2. Anneke bleijenberg:
    6 oktober 2017
    Een goede reis. Zie je morgen. De jassen liggen al klaar. xxx