Krabi #1

1 oktober 2017 - Krabi, Thailand

Vandaag de 1e dag in krabi. Na een heerlijk ontbijt buffet bij ons hotel hebben we een scooter geregeld om krabi te verkennen. We wilde eerst op een strand een paar uur relaxen. We kwamen niet echt leuke strandjes tegen dus besloten we een longtailboat te pakken naar railey beach. Hier was een onwijs mooi strand met enorme rotsen eromheen (zie foto's). Na een aantal uur hier gerelaxed te hebben zijn we terug te gaan. Mede omdat er een zwarte lucht aankwam. Eerst ff wat gegeten en formule 1 stond ook gelijk op👌🏼. Toen begon het even 15 min keihard te regenen maar daarna kwam al snel de zon weer en zijn we verder gaan touren. En zo kwamen we op een mooi strand met prachtig uitzicht op het natuurpark hier. In de avond zijn we met scooter naar krabi town gegaan zo'n 14km. We reden met scooter tussen de auto's op een autoweg. (Wat hier heel normaal is trouwens). Maar in krabi town zijn we weer een avond markt gegaan wat top was. Een markt waar veel locals kwamen en waar we onwijs goedkoop (€1.70 pp met drinken) weer onwijs lekker gegeten hebben. Daarna zijn we weer rustig terug gereden om in ons plaatse nog even de winkeltjes af te struinen. Helaas is voor youri alles te klein en lukt het maar niet om een voetbalshirt te kopen. Nu gaan we snel slapen morgen op tijd op want dan gaan we een tocht maken naar diverse eilanden hier in de buurt.

1. Pap en Mam:
    1 oktober 2017
    Wat een leuke dag weer zeg Mooie foto s Was al ongerust miste het verslag haha .Maar gelukkig .Weer een mooie dag geweest zo te zien .Trust voor zo en morgen weer een mooie dag toegewenst. Nog ff genieten xxpapmam dion