Koh Tao #2

25 september 2017 - Koh Tao, Thailand

Zo de dagen vliegen voorbij voor ons en morgen zitten we alweer op de helft van de vakantie. Vandaag weer een heerlijke dag gehad met eindelijk wat zon. We wilden vandaag een scooter huren zodat we wat meer vrijhad hebben om te gaan waar we willen. Nadat we de scooter gehuurd hadden zijn we naar een strandje geweest met mooi koraal maar best weinig vissen. Nadat we daar geluncht hadden besloten we terug naar het hotel te gaan want dat ligt aan het mooiste strand van Koh Tao. Des ging weer mee snorkelen en stiekem wilde ik wat verder de zee op. Des is echt haar angst voor vissen aan het overwinnen maar toen ze een vis van 1 meter zag wilde ze snel terug. Nog voordat we bij het strand waren zagen we weer een zwartpunthaai op nog geen 10 meter van het strand. Mooie beesten maar bijzonder dat we al 3x zo'n haai zien want ze zijn best schuw volgens wikipedia. Doordat we nu een scooter hebben zijn we in de avond richting de stad gegaan om daar lekker te eten. Voor 12euro hebben wij weer genoten van een 3 gangenmenu met drinken. De prijzen stellen hier niks voor. Ook voor mensen met weinig budget kan je prima naar Thailand. Slapen kan je al voor 5 euro, eten hebben wij eens gedaan voor 3 euro pp (pad Thai en wat drinken) wat ook nog eens onwijs lekker is. Het reizen zelf is verruit het duurste maar ook daarin kan je keuzes maken. Nu gaan we nog even lekker relaxen om morgen naar een ander hotel te gaan wat meer centraler op het eiland ligt.

1. Pap en Mam:
    25 september 2017
    Nou Des heel knap van je hoor.En wat een droomvakantie is dit. Jacob heeft nog een lege vissen bak Mischien leuk zo n visje erin haha Geniet ervan kinders Slaap lekker .En kijk weer uit naar morgen om te lezen wat jullie weer gedaan hebben .liefs ons