Khao Sok #1

28 september 2017 - Kao Sok, Thailand

Zo dat was me een reisdag wel. Om 06.00 de boot naar het vaste land daarna de bus en daarna een gratis shuttle bus naar het hotel. Thailand maakte z'n reputatie voor ideaal backpackland zeker waar. We hebben constant door kunnen reizen zonder 5min pauze zo goed is alles geregeld. Uiteindelijk kwamen we aan bij ons hotel echt midden in de Jungle. Wat echt geweldig is je hoort alleen maar dieren. Vanmiddag hoorde we steeds een gibbon (mensenaap). Het schijnt dat het vannacht een groot orkest wordt. Des dacht dat er net een alarm afging maar dat rare geluid was ook van een gek insect. We zullen het nog voor jullie opnemen. Verder niet veel gedaan vandaag, even naar een stadje en vannacht hopelijk goed uitslapen omdat we morgen een 2daagse tocht door de jungle gaan maken. Ja hoor in een groep en een gids wees gerust allemaal. We hebben onwijs veel zin in deze tour en vooral in het overnachten in een bamboo hutje op een meer. Morgen even geen verslag omdat we nu 2 dagen van de radar zijn maar zullen jullie daarna snel inlichten over onze ervaring!

1. Anneke bleijenberg:
    28 september 2017
    Geweldige foto's en weer een leuk verhaal. Slaap lekker voor straks en veel plezier in de jungle, misschien zien jullie baloe wel uit Jungle book of film :]